Ümit ÖZDEMİR / 28.06.2026 I. NATO’nun kuruluşu: Nazi artıkları göreve ! NATO dünya savaşı bitiminde işsiz kalan Nazi artıklarının Amerikan emperyalizminin hizmetine girmesiyle kuruldu. Amerikan emperyalizmi, bu politikasıyla SSCB ile savaşan eski faşistlerin tecrübelerini soğuk savaşta kullanmayı hedefledi. SS subaylarının pek çoğu 2. Dünya Savaşının bitirilmesinin ardından emperyalizmin hizmetine koşuldular. …
Devamı »
YazıPortal Resmi İnternet Sayfasıdır